Key Visual, a logo

Key visual nie jest bezpośrednio częścią projektu logo, ale pod pewnymi warunkami jest bardzo skutecznym dodatkiem do logo. Key Visual to nic innego, jak motyw graficzny używany w kampaniach w celu zwiększenia rozpoznawalności marki. Grafika tego typu często jest silniej kojarzona z marką, niż z samym logo, dlatego rozwój key Visual jest bardzo ważny dla każdej firmy.

Na etapie projektowania logo, warto zastanowić się, jaki Key Visual może być użyty w połączeniu z nim. Dlatego zlecając stworzenie projektu logo agencji marketingowej, należy wybrać taką, która ma w swojej ofercie tworzenie Key Visual. Agencja nielada.co z pewnością poradzi sobie z tym zadaniem.

Key Visual jest skuteczny jedynie wówczas, gdy jest prosty i zrozumiały dla wszystkich odbiorców. Powinien być również wyjątkowy i niepowtarzalny. Oryginalność Key Visual przyciąga uwagę do marki. Jego ważną cechą jest także możliwość wykorzystania w różnych mediach, zarówno w formie drukowanej, jak cyfrowej. Dobry Key Visual potrafi zagrać na emocjach, musi, zatem uwzględniać uczucia grupy docelowej.

Przeanalizuj kluczowe elementy wizualne konkurencji, ale pod żadnym pozorem nie twórz ich kopii. Stwórz coś nowego, co będzie dobrze identyfikowało Twoją markę.

Źródło: nielada.co

Dodaj do zakładek Link.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *